دستیار تنظیم نمایش
کنتراست +
متن بزرگتر
فاصله متن
توقف انیمیشن
مخفی کردن تصاویر
تغییر قلم
مکان نما
ارتفاع خطوط
بزرگ نمایی
اشباع رنگ
سیاه و سفید
بازنشانی تمام تنظیمات
29 آذر 1404
وزارت راه و شهرسازی

اداره كل راه و شهرسازی استان قم
مستندات قانونی

لايحه قانوني نحوه خريد و تملك اراضي مصوب سال 1358 شوراي انقلاب

مدارک مورد نیاز

1- سند مالكيت اعم از رسمي ، عادي ، نسقي و استشهاد محلي 2- فتوكپي شناسنامه و كارت ملي 3- گواهي شماره حساب بانكي 4- در صورت وكالتي بودن وكالت نامه مورد نياز است 5- در صورت وراثي بودن ملك گواهي حصر وراثت 6- سند اقرار ترك دعوا يا سند انتقال

مراحل اجرایی

1- ابلاغ كتبي به مالك 2-تنظيم صورتمجلس ارزيابي 3-در صورت موافقت مالك مرحله 5 درغير اينصورت به هيئت كارشناسان رسمي ارجاع مي گردد 4-در صورت توافق مبلغ خسارت مالك مرحله 5 در غير اينصورت مبلغ خسارت به حساب صندوق ثبت محل وقوع ملك توديع مي گردد. 5-پس از امضاي صورتمجلس ارزيابي به امضاي مالك و شوراي محل مشاور و پيمانكار طرح و پس از بررسي توسط واحد ارزيابي جهت پرداخت به مديريت ارسال مي شود. 6- پس از طي مراحل در ذيحسابي مبلغ خسارت به مالك پرداخت مي شود .

كاربر گرامي لطفا جهت درخواست خدمت ارزيابي املاك روي دريافت كد رهگيري كليك نماييد و در پايان و با كليك بر دكمه ارسال فرم ارزيابي ملك ، كد رهگيري ارائه شده را يادداشت نماييد. جهت پيگيري نتيجه در خواست بر روي نتيجه پيگيري كليك نماييد .


دریافت کد رهگیری ارزیابی املاک

نتیجه پیگیری ارزیابی املاک