دستیار تنظیم نمایش
کنتراست +
متن بزرگتر
فاصله متن
توقف انیمیشن
مخفی کردن تصاویر
تغییر قلم
مکان نما
ارتفاع خطوط
بزرگ نمایی
اشباع رنگ
سیاه و سفید
بازنشانی تمام تنظیمات
29 آذر 1404

حوزه مدیریت فنی و اجرایی

 
نام :  محمدحسین   
 نام خانوادگی:  بابا احمدی  
 سمت : مدیریت فنی و اجرایی   
 تلفن:  02536660001-5  
 محل استقرار: اداره کل راه وشهرسازی   
شرح وظایف:
  1. نظارت بر امر تدوين برنامه هاي فني و اجرائي منطبق با سياست هاي ابلاغي
  2. نظارت بر امر نيازهاي سازمان هاي دولتي مستقر در استان به ساختمان هاي اداري، تخصصي و عمومي و ارائه گزارش به قائم مقام وزير و مديركل استان
  3. نظارت بر تهيه و اطلاعات مربوط به پروژه هاي مالي در دست اجرا اعم از اعتبارات و پيشرفت هاي فيزيكي و پرداخت ها به منظور جمع بندي و ارائه گزارش به قائم مقام وزير و مديركل استان
  4. انجام هماهنگي با واحدهاي تحت سرپرستي به منظور برآورد نيازهاي تداركاتي طرح ها و پروژه هاي ملي و استاني و ارائه به حوزه قائم مقام وزير و مديركل استان جهت اتخاذ تصميم
  5. نظارت بر تنظيم قرارداد با مهندسين مشاور به منظور تهيه طرح هاي بخش
  6. شركت در كميسيون ها، كميته ها ، شوراهاي مربوطه حسب قوانين و آئين نامه هاي موضوعه
  7. نظارت بر تهيه و تنظيم برنامه هاي ميان مدت و كوتاه مدت واحدهاي تابعه و ارزيابي ميزان تحقق برنامه هاي مذكور
  8. همكاري و هماهنگي با ساير دستگاه هاي ذيربط استاني در راستاي وظايف مرتبط با بخش فني واجرايي
  9. نظارت بر كليه امور مربوط به بخش فني و اجرائي در استان
  10. همكاري و مشاركت با حوزه ستادي در زمينه اجراي ساير امور محوله

 شرح وظایف:

1- برنامه ريزي فعاليت هاي محوله و تدوين آنها براساس سياست ها و خط مشي هاي ابلاغي و باتوجه به امكانات بالقوه و بالفعل موجود در استان
2- برنامه ريزي به منظور استفاده بهينه از امكانات و تجهيزات استان جهت اجراي پروژه ها و طرح هاي ملي و استاني در چارچوب برنامه هاي كلي مصوب و تنظيم گزارش هاي لازم
3- بررسي و همكاري در انتخاب مشاوران و پيمانكاران در چارچوب ضوابط مقرر، تاييد صلاحيت فني و حرفه اي آنان و ترتيب انعقاد قراردادهاي مربوطه براساس روش هاي تعيين شده
4- بررسي فني طرح هاي تهيه شده توسط مشاوران، استخراج اشكالات احتمالي و نهايتاً تائيد آنها در محدوده اختيارات مصوب
5- فراهم نمودن زمينه هاي استقرار استانداردها، الگوها و نمونه هاي ابلاغ شده
6- شركت در كميسيون هاي تحويل موقت و قطعي
7- رسيدگي و اظهارنظر نسبت به تغيير مشخصات فني در پروژه هاي ملي و استاني در طول مدت اجرا
8- حفظ و نگهداري اسناد، مدارك و نقشه هاي طراحي شده و اجرائي در آرشيو فني
9- همكاري و مشاركت در تهيه نقشه هاي نمونه متناسب با شرايط اقليمي و امكانات محلي و همچنين شرح خدمات فني و اجرائي نمونه و نظارت بر اجراي آنها
10-ارائه خدمات مهندسي براي پروژه هاي استاني اعم از مشاوره فني و مهندسي يا تخصيص نيروي انساني مناسب و مورد نياز طرح ها 

شرح وظایف:  

1- جمع بندي اطلاعات لازم درباره شرايط و وضعيت پيمانكاران و مشاوران و مشخصات آنان براساس مقررات و ضوابط و همچنين آگاهي از معيارها و ضوابط حاكم بر عقد قراردادهاي مربوطه
2- بررسي طرح هاي زمان بندي شده و نقشه ها و انجام امور مربوط به تشريفات مناقصه و عقد پيمان با پيمانكاران براساس اصول و ضوابط حاكم و رعايت قوانين و مقررات مربوط
3- صدور دستور شروع كار پيمانكاران و نظارت بر پيشرفت كار آنان طبق برنامه زمان بندي شده
4- تنظيم فرم قراردادهاي نمونه و كاربرد آنها در زمان عقد قراردادهاي مورد نياز
5- بررسي و تاييد صورت وضعيت، مابه التفاوت و تعديل قطعي موقت و قطعي از طرف مشاوران و پيمانكاران و تطبيق آنها با مفاد پيمان ها و در صورت لزوم اظهارنظر پيرامون آنها
6- شركت در كميسيون هاي تحويل موقت و قطعي
7- رسيدگي به مسائل و مشكلات پيمانكاران در رابطه با چگونگي اجراي مفاد قراردادها
8- ارزشيابي عملكرد مشاوران و پيمانكاران در مقاطع مياني و پاياني كار و گزارش عملكرد به مراجع صدور صلاحيت
9- اعلام نتايج ارزشيابي وضع پيمانكاران به مبادي ذيربط
10 – رسيدگي به تاخيرات پيمانكاران و خلع يد يا خاتمه دادن پيمان طبق مقررات
11 – تهيه آمار و گزارش هاي مستمر و ادواري پيرامون تنوع و حجم فيزيكي و مالي پيمان هاي منعقده در سطح استان
12 – حفظ و نگهداري اسناد، مدارك و نقشه هاي طراحي شده و اجرائي طبق اصول فني 

شرح وظایف:  

1- ايجاد و به روز نگهداري بانك اطلاعاتي ساختمان ها و تاسيسات دولتي و عمومي موجود در استان
2- نظارت بر چگونگي اجراي طرح ها و پروژه هاي ملي و استاني محوله به استان توسط پيمانكاران و حصول اطمينان از رعايت معيارها و ضوابط تدوين شده در طراحي آنها به منظور دستيابي به اجراي مطلوب طرح ها و پروژه ها
3- انجام بررسي هاي كارشناسي در مورد تقاضاهاي دستگاه هاي دولتي و عمومي جهت تخريب ساختمان ها و تاسيسات دولتي و عمومي
4- بررسي مستمر نيازهاي سازمان هاي دولتي استان به ساختمان هاي اداري، تخصصي، عمومي
5- بررسي و ارائه پيشنهادات لازم در زمينه برنامه هاي ميان مدت و كوتاه مدت در راستاي الگوسازي ساختمان ها و تاسيسات دولتي و عمومي براساس نيازمندي هاي اقليم و منطقه
6- بررسي و تحليل شاخص ها جهت توزيع اعتبارات فصول و برنامه هاي احداث ساختمان ها و تاسيسات دولتي و عمومي استان
7- نظارت عاليه و موردي بر ساخت و سازهاي دولتي و عمومي استاني و ملي و ارائه گزارش به قائم مقام وزير و مديركل استان
8- انتخاب ناظرين پروژه ها طبق مقررات و تائيد كاركرد آنها
9- پيش بيني و برآورد اعتبارات مورد نياز براي انجام پروژه ها براساس فرم هاي مربوطه
10-رسيدگي به صورت وضعيت ها و صدور دستور پرداخت
11-شركت در كميسيون هاي تحويل موقت و قطعي
12-بازديد دوره اي از پروژه هاي دولتي و عمومي
13-تهيه گزارش هاي مستمر از نحوه عملكرد و پيشرفت پروژه ها و ارائه آن به مقامات ذيربط