دستیار تنظیم نمایش
کنتراست +
متن بزرگتر
فاصله متن
توقف انیمیشن
مخفی کردن تصاویر
تغییر قلم
مکان نما
ارتفاع خطوط
بزرگ نمایی
اشباع رنگ
سیاه و سفید
بازنشانی تمام تنظیمات
29 آذر 1404
کسب امتیاز کامل شاخص های اختصاصی در روند ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی قم/ اصلاح ساختار و فرآیندها ضامن پویایی سازمان

 کسب امتیاز کامل شاخص های اختصاصی در روند ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی قم/ اصلاح ساختار و فرآیندها ضامن پویایی سازمان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: در ارزشیابی صورت گرفته توسط استانداری قم، این اداره کل در سال 1399 موفق به اخذ امتیاز کامل در شاخص های اختصاصی شد.
چهارشنبه، 14 مهر 1400 | Article Rating

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، فهیمه فتاحی اظهار داشت: این اداره کل در سال 1399 در شاخص های اختصاصی موفق به اخذ امتیاز کامل هزار شده و در بخش شاخص های عمومی نیز 16 درصد رشد داشته است.

وی با بیان این که این اداره کل همواره به دنبال افزایش کارایی، اثر بخشی و تعامل مناسب و سازنده با جامعه هدف خود بوده است، توضیح داد: اصلاح ساختار و تشکیلات اداری، اصلاح فرآیند ها و توزیع مناسب نیروی انسانی می تواند موجب اثر بخشی، پویایی و کارایی سازمان شود.

وی افزود: بر همین اساس کارگروه توسعه مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان قم از همه معاونت ها برای ارائه پیشنهاد و راهکار در خصوص اصلاح ساختار سازمانی و اصلاح فرآیندها و باز تعریف آن ها دعوت به مشارکت کرده است.

فتاحی خاطر نشان کرد: بسیاری از اقدامات و اصلاحات نیاز به اخذ مجوز از ستاد وزارت متبوع دارد با این حال ارائه پیشنهادها و راه حل و بیان مشکلات و معضلات، گام نخست محسوب می شود.

وی یکی از راهکارهای تعاملی اداره کل با ذینفعان را در برون سپاری فعالیت ها دانست و تصریح کرد: برون سپاری فعالیت هایی مانند استعلام فرم ج، انجام امور تعیین صلاحیت حرفه ای مهندسی، امور مربوط به متقاضیان کمیسیون ماده ۵ و ... موجب کاهش مراجعات به دستگاه، سلامت اداری، حذف گلوگاه های فساد و تسریع در روند انجام خدمات خواهد شد.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی قم، تحول و توسعه دولت الکترونیک در شرایط پاندمی کرونا امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی بیان کرد: بخشی از فرآیند ها و خدمات می تواند در دفاتر پیشخوان دولت به شکل برون سپاری و بخش دیگری از فعالیت ها می تواند در قالب فرآیند دولت الکترونیک خدمات رسانی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم به ایجاد دو شهرستان تازه تاسیس اشاره کرد و افزود: امیدواریم با حمایت وزارت متبوع و استانداری قم مقدمات ایجاد دفاتر نمایندگی راه و شهرسازی اداره کل با سرعت بیشتری انجام شود.

فتاحی با اشاره به این که بخش عمده فعالیت های این اداره کل بین دستگاهی تعریف شده است تصریح کرد: این اداره کل در حوزه های راه، مسکن و شهرسازی با دستگاه هایی مختلفی از جمله ادارات کل ثبت اسناد و املاک، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان نظام مهندسی، شهرداری و...ارتباط تام و تمام دارد.

وی افزود: از این رو در بررسی و اصلاح ساختار تشکیلاتی و اداری می بایست این مسئله مدنظر قرار گیرد و برای تحقق شرح وظایف تخصصی دستگاه نیاز به تجدید نظر در فرآیندهای برون سازمانی کاملا احساس می شود که پیشنهادها در این خصوص به وزارت متبوع نیز منعکس خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی قم در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی پرسنل اداره کل که در تحقق رتبه کامل شاخص های تخصصی و ارتقای رتبه شاخص های عمومی تلاش کردند، اظهار امیدواری کرد موفقیت ها تداوم داشته باشد و شرایط بهبود روند خدمت گذاری به صاحبان خدمت فراهم شود.

تصاویر
  • کسب امتیاز کامل شاخص های اختصاصی در روند ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی قم/ اصلاح ساختار و فرآیندها ضامن پویایی سازمان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجو

گروههای خبری

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.