« بسم الله الرحمن الرحیم »
مقام معظم رهبری (مد ظله العالی): «روابط عمومی ها میتوانند فعالیت نهاد ها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخصکننده روش ها و نقص های دستگاه مربوط خود باشند.»
بیشک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسعۀ آگاهی که با بهکارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثر بخش بین مردم و سازمانها را فراهم میکنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.
نامگذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام نمای انتظارات و مطالبات مردم از سازمان ها و نهادها عمل می کنند، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است.
امیداست در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام «رونق تولید» مزین شده است روابط عمومی ها به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی، با همیاری گسترده درون و برون سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند.
اینجانب 27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به عموم فعالان در این عرصه که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی، همسویی در جهت تحقق پیام روابط عمومی همدلی و همزبانی فعالیت میکنند، تبریک و تهنیت عرض کرده، امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومیها باشد.
حسن صبوری
مدیر کل