دستیار تنظیم نمایش
کنتراست +
متن بزرگتر
فاصله متن
توقف انیمیشن
مخفی کردن تصاویر
تغییر قلم
مکان نما
ارتفاع خطوط
بزرگ نمایی
اشباع رنگ
سیاه و سفید
بازنشانی تمام تنظیمات
29 آذر 1404

تحويل قطعي پروژه

وزارت راه و شهرسازی

اداره كل راه و شهرسازی استان قم

 
مستندات قانونی

ماده 39 شرايط عمومي پيمان

مدارک مورد نیاز

1- تقاضاي كتبي 2- دستور معاونت يا مدير كل 3- دستور اداره نظارت 4- اعلام نظر ناظر

مراحل اجرایی

1.در پايان دوره تضمين تعيين شده در ماده 5 موافقتنامه، كارفرما بنا به تقاضاي پيمانكار و تأييد مهندسين مشاور، اعضاي هيأت تحويل قطعي و تاريخ تشكيل هيأت را، به همان گونه كه در ماده 39 براي تحويل موقت پيش بيني شده است ، معين و به پيمانكار ابلاغ ميكند. - اعضاي هيأت تحويل در پروژه هاي مختلف راهسازی، راهداری و راه روستائی متشكل است از : 1- رئيس هيأت 2- نماينده اداره پيمان و رسيدگي 3- رئيس اداره نظارت 4- كارشناس طرح 5- نماينده مهندسين مشاور 6- نماينده حوزه معاونت راهداري یا راه روستائی 7- رئيس اداره ذيربط 8- نماينده پيمانكار 2.هيأت تحويل قطعي پس از بازديد از پروژه هر گاه عيب و نقصي كه ناشي از نحوه اجراي پيمانكار باشد مشاهده ننمايد، موضوع پيمان را تحويل قطعي مي گيرد و اداره پيمان و رسيدگي بي درنگ صورتمجلس آن را تنظيم و براي كارفرما ارسال ميكند و نسخه اي از آن را تا ابلاغ از سوي كارفرما، به پيمانكار ميدهد و سپس كارفرما تصويب صورتمجلس تحويل قطعي پروژه را به پيمانكار ابلاغ و رونوشت به ادارات ذيربط نيز ارسال مي گردد . 3.اگر در دوره تضمين، معايب و نقايصي در پروژه مشاهده شود كه ناشي از نحوه اجراي پيمانكار باشد، پيمانكار مكلف است كه آن معايب و نقايص را به هزينه خود رفع كند. 4.كارفرما معايب و نواقص را با ذكر محل آنها طي نامه اي به پيمانكار ابلاغ مي كند و پيمانكار بايستي حداكثر ظرف مدت تعيين شده پس از ابلاغ كارفرما، شروع به رفع معايب و نقايص كند . 5.هرگاه پيمانكار در انجام اين تعهد قصور ورزد و يا مسامحه كند، كارفرما حق دارد آن معايب و نقايص را خودش يا به ترتيبي كه مقتضي بداند رفع نمايد و هزينه آن را به اضافه 15 درصد، از محل تضمين پيمانكار يا هر نوع مطالبات و سپرده اي كه پيمانكار نزد او دارد، برداشت نمايد . 6.هزينه هاي حفاظت، نگهداري و بهره برداري كارهاي تحويل موقت شده در دوره تضمين به عهده كارفرماست . -اگر پيمانكار، در پايان دوره تضمين تعيين شده در ماده 5 موافقتنامه، تقاضاي تحويل قطعي كار را ننمايد، مكلف به رفع نواقص ناشي از كار خود كه تا تاريخ تقاضاي تحويل قطعي بروز كرده است مي باشد و تاريخ تقاضاي پيمانكار، ملاك اقدامات مربوط به تحويل قطعي است . -اگر كارفرما با وجود تقاضاي پيمانكار، اقدام به اعزام هيات تحويل نكند و اين تأخير بيش از دو ماه به طول انجامد و پس از تقاضاي مجدد، كارفرما در اين زمينه اقدامي نكند، عمليات موضوع پيمان، تحويل قطعي شده تلقي مي گردد و بايد اقدامات پس از تحويل قطعي در مورد آن انجام شود .

كاربر گرامي لطفا جهت درخواست خدمت تحويل قطعي روي دريافت كد رهگيري كليك نماييد و در پايان و با كليك بر دكمه ارسال ، كد رهگيري ارائه شده را يادداشت نماييد. جهت پيگيري نتيجه در خواست بر روي نتيجه پيگيري كليك نماييد .


دریافت کد رهگیری تحویل قطعی پروژه
نتيجه پيگيري